fredag, januari 18, 2008

Lediga dagar

Hej igen,

Nu är Logikkursen avtentad och klar. Väldigt skönt =) Tror jag klarade mig rätt bra, men antagligen precis under VG. =/ Men bara jag slipper göra om den så wee. Nu är jag ledig i tre dagar (fyra med igår). Gud så skönt kan jag meddela! Fick en hel del gjort igår faktiskt. Började med att tvätta två lass, fixade sen de sista papprerna från Logikkursen och satte in den i pärmen. Betalade av filmerna som jag beställt och fixade klart två andra pärmar. Nu är det inga papper som ligger och skräpar nånstans. Pratade sen med Linda på MSN i två timmar eller liknande. Hihi. Måste hålla mig uppdaterad med Gbg-borna. =) Lille Oliver är snart två månader! Oooj! =)

Började sen städa lite men hann inte så långt eftersom jag skulle träffa Patrik vid IKEA för att köpa den andra, mkt efterlängtade, bokhyllan till min lille lägenhet. Blev riktigt bra. Nu får jag plats med alla böcker, pärmar, filmer och gud vet vad. =) Fick lägga saker på varandra förut för att få plats. Såg inte så bra ut. =P

Idag ska jag spendera dagen med att städa och fixa i nya bokhyllan. Ska faktiskt bli roligt. =)

Ska rensa och fixa i min garderob också. Kassar och skor överallt på golvet. Måste bli lite ordning och reda nu.

Vad mkt man hinner när man inte har skola att tänka på!! =D Iaf några dagar så här. Bra att det är dåligt väder ute annars hade jag fått dåligt samvete för att jag var inne =P

CSN har inte levererat några pengar än de jävlarna. Alla väntar på ett datum. Man vill ju inte ta från spargrisen för mkt. =( Buhuhu.

Nu ska ja dricka upp sista kaffet och sätta fart.
Hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

rensa garderoberna ordentligt