tisdag, augusti 10, 2010

En vecka och en dag gjort

Idag blev det lyxfrukost på tåget. Jag var så jädrans trött imorse så jag orkade aldrig göra min sedvanliga smörgås att äta på tåget. Det blev istället en smörgås och kaffe från Coffeehouse by George. Kaffet var tyvärr äckligt, men jag är för trött för att bry mig.
Jag åkte med Patrik igår (alltså upp strax efter 05.00 och sticka iväg innan 06.00) och vi kollade på en lägenhet igår så då var det mycket att tänka på, så jag somnade senare än vanligt. Därav tröttheten. Ska till tandläkaren idag också i Västerås. Drygt. Kommer väl hem mellan halv nio och nio. Och imorn är det firande av Johan som fyllt år så det är full rulle denna vecka.

Jobbet är iaf jättekul. Håller på med lite databaser och kombinerad Java och HTML. =) I like!

Hoppas ni har det bra!

1 kommentar:

Sandra sa...

Synd att kaffet var äckligt, brrr! Vad glad jag blir att du har det bra på jobbet! Kram