söndag, april 01, 2012

Norwich, England

Hej igen,

Nu har vi varit till England och tillbaka. Patrik överlevde flygresan även denna gång.
Det var en otroligt lyckad resa får jag säga. Staden var jättemysig med en fin riverside walk, plus att Norwich besegrade Wolves med 2-1 (inklusive straff!) Spännande värre. 26 752 åskådare på plats. Rätt fullsatt med andra ord.

Patrik och hans miner ;)

På fredag fyller Patrik 30 och hela släkten dyker väl upp. Vi har beställt en fotobok med bilder från resan och vi hoppas den hinner fram innan helgen.

Just nu håller jag på med rensning av lägenhet samt födelsedagsbakning. Både jag och Patrik fyller år i nästkommande helg (tillika påskhelg) så det blir till att förbereda så mycket som möjligt. Ingen av oss hinner göra särskilt mycket i veckorna. Jobbet håller en RÄTT upptagen just nu. Fast kul är det! =)

Nu ska jag göra chokladöverdrag på min 'en dagar för sent' Earth Hour bakelse (inte till födelsedagsfikat) och sen lite drömtårta.

Ha de fint!

1 kommentar:

Sandra sa...

When you're blogging you make me smile :)