måndag, april 12, 2010

Nekad jobb

Min 25årsdag och firande var toppenbra. Jag blev jättenöjd med precis allt. =) Nästan så man vill fylla lite oftare, hehe. Patrik gjorde hemmagjord smörgåstårta till lunch i lördags då min släkt kom och firade mig, Patrik och mamma för alla fyller inom 12 dagar. Jag gjorde en tårta (supergod faktiskt, den bästa jag gjort!) och mamma gjorde små chokladbollar till kaffet =) Alla bidrog till nåt. Alla verkade glada och nöjda.

Idag fick jag reda på att jag inte fick det jobb jag har varit på två intervjuer för =( Supersegt och trist! Jag ska söka lite andra jobb nu i Uppsala och Stockholm. Västerås har ju också bra jobb, men de är ju läget som blir lite knivigt. Vi får se vart jag hamnar tillslut. Antar att det blir sommarjobb först och främst iaf... Suck....

Imorgon åker jag till Västerås igen. Vi hade uppsatsmöte idag i Uppsala så jag var kvar här idag, men imorn bär av det. Tidigt som bara den som vanligt.

Vår balkong är så härlig nu när de är fint väder ute =) Satt ute på den när jag kom hem från skolan idag och det var hur skönt som helst! Synd att mammas balkong i Västerås är i östläge =( Vår är ju i söderläge. Vill ta med den (och Patrik) till Västerås... Henka och jag ska försöka ta en glass på stan iaf imorn om det fortfarande är varmt på eftermiddagen. Hoppas hoppas.

Nej nu kommer snart Patrik hem och har med sig mat, och en glass som förrätt till mig hoppas jag =P

Hoppas ni har de bra alla

Inga kommentarer: