lördag, april 03, 2010

Upptagen

Ja som ni märker på min brist av bloggande så har jag lite fullt upp i livet nu. =P
Exjobbet rullar på som bara den, fy vad snabbt allt gått. Uppsatsen borde vi kanske hunnt lite längre på men det löser sig. Får ta och ta tag i det lite mer nästa vecka och veckan efter det.
Varit på en anställningsintervju förra veckan och ska på uppföljningsintervjun nu på onsdag. Spännande och lite nervöst. Kul att man blev kallad in på en andra intervju iaf =)

I veckan träffade jag Henriette som jag inte träffat på jag vet inte hur många år. Vi gick i gymnasiet tillsammans och det är alltid lika kul att ses. Det blev en lunch på stan, inne på Italian Bar. Mumsigt ställe I tell you!

Nu är det ju påsk och idag var jag hos syrran och hade påsklunch med vår och Johans familj. Tradition. Mysigt var det. Och mätt blev man! Jisses. Jag gjorde en påsktårta full med överraskade kycklingar. Hihi. Ska se när jag orkar lägga upp bilder.
Patrik var samtidigt hos sin familj och fixade sin egna mätthet. Mycket mat nu så här vid påsk.

Imorgon kommer Patriks släkt och familj hit för att fira honom (och mig, medan vi ändå håller på). Patrik fyller på tisdag och jag på torsdag. Min släkt kommer nästa lördag, så om en vecka.

Så nu vet ni vad jag håller på med =) Blir väl lite sporadiskt bloggande så här ibland. Mammas dator är lite jobbig att interneta på så jag håller det till ett minimum. Och när jag väl är hemma här så vill jag inte sitta och blogga. Så ni får bli extra glada när jag väl bloggar. Hihi.

Hoppas ni har det bra allihopa!
GLAD PÅSK!!

Inga kommentarer: