torsdag, maj 13, 2010

Bröllop

Tjohej på er,

Nu fick jag er att titta hit iaf va =) Jag kan direkt meddela att vi inte ska gifta oss men däremot ska vi gå på Patriks kompis bröllop den 12 juni och nu har jag hittat en perfekt klänning =) Egentligen har jag verkligen inte råd, men den ser så perfekt ut och jag tror den kan passa bra så jag har nu beställt den. Här är den:

Ja på ett annat trevligt ämne så kan jag meddela er som inte redan vet det att jag har fått jobb =) Apotekens service på Södermalm är min nya arbetsplats from mitten av juni. Kommer bli finemang. Lite drygt att pendla kanske, men det lär man sig väl. Har en sambo som vägrar flytta nämligen...
Jag har inte fått anställningspapprerna än dock men jag hoppas de bara inte hann skicka de igår när jag påminde dem. Hon skulle först ha skickat de i måndags, när jag tackade ja till jobbet, men igår hade de inte dumpit ner i min mailbox än så jag ringde och påminde. Jag antar att de har ledigt imorn också, klämdag som det är. Får väl ringa måndag igen annars =) De lär ju inte ta tillbaka erbjudandet iaf får man ju hoppas =P

Nu ska jag bada med en av duschcrémerna jag fick av Sandra igår som födelsedagspresent =) Yey.

Hoppas ni har det bra!

Inga kommentarer: