söndag, juni 20, 2010

Helgen

Denna helg har varit bra och livfull. I fredags så åt jag och Patrik på restaurang för att fira att jag slutat skolan (inte helt, men så gott som) och att jag fått jobb. Igår var jag med mamma, Maria och Johan och såg på bröllopssändningarna hos syster och svåger hela dan. Iaf från ett eller vad det var. Mycket skojigt! =D Vi hade champagne och god mat och naturligtvis "Folktårtan" som man kunde köpa hos alla konditorier i princip. Väldigt mysigt var det. Jag tycker det är kul att vi har en ny prins och gillar monarkin. Det är ju en anknytning till "förr i världen" och det vill jag ha kvar!

Idag blir det uppsatsskrivning för det behövs. Jag ska bli klar med min del helt (bara en massa småsaker kvar iaf) och sen ska jag och Henka träffas och diskutera ihop den sista diskussionen och slutsatsen. Själva redovisningen sen kan man ju ta rätt mycket från det som man hade på ABB så det är ju skönt att man kan återvinna =)

Hoppas ni haft en trevlig helg!

Inga kommentarer: