söndag, juni 27, 2010

Sooooliga dagar

Jahapp. Då har man klarat av ännu en midsommar förkyld och febrig. Det verkar vara min grej lite grann. Tur att man inte har midsommar som favorithelg direkt. Vi pallrade oss ut iaf för midsommarfirande och sen grillning och gottgott med Patriks familj. Idag är jag feberfri igen och jag har skrivit lite på uppsatsen. Det är rätt drygt nu när man fått ett jobb och inte direkt lever i examensarbetesvärlden längre. Men det är ju skönt att bli av med det och jag vill göra det bra också. Det var ju ändå ett riktigt kul exjobb.

Imorgon ska jag, syster och Johan ha Twilightkväll med lasagne. Twilightkväll för att det är premiär för Eclipse på onsdag, tihi. Lasagne för att Johan och jag har en liten batalj på vem som gör den godaste lasagnen och tänkte ha en lasagnekväll nån gång då vi båda lagar varsin lasagne. Vi tyckte de va lägligt att trycka ihop dessa kvällar imorgon. Det ska bli så kul. Och ännu mera roligt på onsdag då premiären är som sagt. Weeeiii.

Sen är det 25årsdag för Henriette i Västerås på lördag följt av en slottsdag (Antingen Örebro slott eller Tullgarns slott) med mamma på söndagen eller måndagen. Är det nån som vet om Tullgarn är roligare att se på än Örebro? Vi är lite kluvna. Sen väntar Sandradag på tisdagen och sen dubbel ABBdag på onsdagen =) Ska hälsa på gamla sommarjobbet, eftersom alla som jag sommarjobbat med de senaste två åren är där igen och de behövs hälsas på tycker jag. Och sen är det antingen lätt after work eller bowling + restaurang med ABBgänget från exjobbet på kvällen. Ska bli skojigt! Mycket att se fram emot. Förhoppningsvis kommer jag börja med mer saker på jobbet också och komma in i det lite mer innan semestern (jobbar bara nästkommande vecka, sen 4 veckors semester). Sen är det inte många dagar till Gotland! =D

Life is good sometimes.

Nu ska jag ut på balkongen och se om man kan göra benen beiga istället för vita.
Tjing!

Inga kommentarer: