söndag, oktober 03, 2010

Twittrare

Så där ja. Nu har man blivit Twittrare också. @MalinN85 är jag det. Så har ni twitter så kan ni lägga till mig =)

Idag är det söndag och som så många andra söndagar så är det en blandning av avkoppling och nytta. Idag är det tvättning, dammsugning och jobb på schemat. Jag har även hunnit med långsamtal med Sandra om världsliga saker så som bakning och Kitchen Aids. Väldigt förnöjsamt!

Riktigt skönt väder ute idag märkte jag. Skulle vara skönt om man kunde pressa in en liten promenad också, men det är så tråkigt att gå själv. Vi får se hur jag gör.

Funderar starkt på att gå och hyra film till ikväll. Vill se Prince of Persia. Mest för att jag har spelat spelet och lite sugen på om den är så dålig som jag tror.
Åh!! Jag och Patrik såg "Dumma Mej!" i fredags på bio. I 3D. Fy satan så kul den va! Rekommenderas!

Nu ringde klockan så nu är det dags att hämta upp tvätt.

Hoppas ni har det bra!
Kram på er!

1 kommentar:

Sandra sa...

Hallå darling, du har en liten award att hämta hos mig: http://ssnadra.se/?p=4324