måndag, juli 09, 2007

Bröllop

Nu har syrran gått och gift sig med sin Johan. =) Åh, allt gick perfekt. Det var jättefint alltihop! Jag var tärna och jag gjorde inte bort mig en enda gång heller. Hihi. Båda sa 'ja', festen var rolig och maten god. Det var jättebra idé att träffas dagen innan på hotellet/festlokalen faktiskt. Man blev helt lugn utav att bada bubbelpool utomhus och äta lite god mat kvällen innan. =) stämningen blev jättebra.

Upp tidigt på lördagen för att äta lite frukost innan syrran, mamma och jag skulle vara hos frissan och sminkösen. Allt gick smidigt och bra. Vi blev så fina allihop! *snyft* Speciellt Maria!
Fotografen tog finfina bilder också. Sen in i kyrkan, säga lite ord, lyssna på lite sånger och sen iväg till festen. =) MAT! Då var man hungrig. =P
Orkar inte gå igenom allt, ni vill säkert inte höra allt heller, men man kan sammanfatta det som att festen gick lugnt till och det var jättetrevligt och jag tror att brudparet blev väldigt nöjda med helgen.
Brunchen dagen efter var också bra. Bra sätt att runda av helgen på tycker jag allt. =) God tårta också ;)

Imorn bär det av till Göteborg. Ska bli jätteroligt.

Inga kommentarer: