söndag, juli 01, 2007

Fem månader

Idag har jag och Patrik varit tillsammans i fem månader. *ler* När vi kom hem till honom igår så gav han mig blommor. Jag blev jätteglad, och imorse så gjorde han frukost åt mig. =) Hade köpt baguetter, skinka, paprika (i love!) och gjorde juice och kaffe. Det var så mysigt att äta riktig frukost tillsammans. Hinns inte med så ofta annars i veckorna. Bästa morgonen på länge!
Puss på dig älskling!

Min klänning blir äntligen klar idag. Vi fållade upp den igår och de skulle göra klart småändringar idag. =) Äntligen! 6 dagar kvar till bröllopet så det kanske var på tiden. =P

Min hemtenta har gått riktigt bra måste jag säga. Bara lite mer än en sida kvar att skriva och sen är den klar. Hinner nog göras idag, annars gör jag klart det på tisdag. Eller inatt. Man kommer på så många smarta saker på nätterna. =)

Testade klänning oräkneliga gånger de senaste dagarna. I fredags blev vi bjudna på räkor och ost & kex på kvällen. Då passade jag på att baka en efterrätt också. =) Hade sett en marängdröm i en tidning som jag velat testa och det testas gjorde det. Maräng, grädde, smält choklad och bär/frukt. =) Mumsig kombo kan ja säga. Resultat är på bilden. =P Den uppskattades verkligen.

Nu ska jag ta upp min hemtenta och skriva lite på den. Sen läsa lite säkert. Började på en ny bok i onsdags. =) Den verkar bra!

Ha de bra allesammans!

PS, uppdaterad bilddagbok

Inga kommentarer: