onsdag, juli 18, 2007

Jobb

Nu har jag jobbat i tre dagar. Jag är helt slut varje dag när jag kommer hem. Dagarna går så mycket fortare när man gör nånting hela tiden. Både bra och dåligt kan man väl säga.
Patrik kommer hit (eller jag dit) i helgen. =) Inte setts sen i torsdags så det ser jag fram emot just nu under jobbtimmarna. Mellan 7 och 16 jobbar jag. Plockar skräp och klipper en jäkla massa gräsmattor. Huuuu vad jobbigt det är! Har så ont i armarna! Haha! Vilken motion man får iaf! =) Cyklar till jobbet (som är i centrum) varje dag också. =) Igår tog jag bilen för jag trodde det skulle regna men det gjorde de aldrig så det blev bara en skön tur till och från jobbet helt enkelt. =)
Åt på stan med pappa igår på bredbar. Mmm! Det var alldeles för länge sen märkte jag. Luncha med Sandra på tisdag kanske. =) Yay.

Harry Potter and the order of the phoenix var superbra föresten. Gick på Pirates of the Caribbean - at world's end i lördags och den var också bra. =) Bra biosommar!

Ha de nice!

Inga kommentarer: