onsdag, augusti 27, 2008

Produktiv morgon

Jajamänsan, idag satte jag klockan på 08.00 så jag kunde komma upp i tid och komma igång med lite saker. Eller ja, egentligen har jag bara tvättat, men det behövs. =) Mina nya byxor blev jättestora i midjan när man använt de några gånger så de behövs bli lite mindre igen.
Har även duschat och ätit frukost redan. Ska sen ner på stan för att fika med Henka, och sen funderar jag på om jag ska ringa till syrran och fråga om hon vill följa med mig till Ackis och hålla handen när jag ska börja ge blod för första gången. =/ Huuuuu. Kommer känna mig så duktig efteråt, men nu börjar jag nästan rysa av tanken. Men man gör en dubbel bra gärning. Först ger man ju blod till folk som behöver och sen kan man ge bort lite pengar (ist för att ta en liten sak som annars kan göra) till folk som behöver, t ex Rädda Barnen. Ja vi får se vad som hinns göra. Kanske kan man luncha på stan efter det också.

Ja nu vet ni vad jag ska göra idag iaf =P Hoppas ni har en bra dag, trots tråkigt väder.

1 kommentar:

Sandra sa...

Ska du ge blod din galning!?