söndag, augusti 31, 2008

Fixardag

Patrik åkte nyss till jobbet och jag sitter här och undrar vart jag ska börja. Måste få ordning på lägenheten nu. Måste hitta bra förvaringsutrymmen och sånt. Har alldeles för mycket saker i badrummet t ex. Tror jag hittat ett rätt bra hyllsystem in dit för att få bort lite grejer från badrumsskåpet som är fullproppad med saker. Mest smycken och ögonskuggor =P Hittade lite fler nu hos mamma när jag bodde där. Får se när det bär iväg till IKEA.

Måste även kolla igenom allt annat här också. Köksskåpen t ex. Fullt med saker och jag måste få in ännu fler. =/ Inte en bra kombo.

Var ute på promenad igår igen med Patrik. 1h 17minuter blev det. Med väldig träningsvärk i framsidan av smalbenen! Jisses! Vet inte om jag köpt för små skor också =( De kändes så bra i affären och när jag gick omkring med de här hemma, men när jag började gå längre igår så kände jag att de gjorde ont framtill i tårna. =/ Hoppas det blir bättre när jag gått in dem lite. Kan ju inte direkt lämna tillbaka de nu när jag gått i skogen med dem. =P
Idag blir det iaf vilodag från promenaderna så mina ben får vila lite. Inte kul att gå när det gör ont överallt inte.

Imorn börjar skolan också. Hmm, hade hellre varit ledig ett tag till jag. Känner för att åka iväg nånstans, men det verkar inte bli av. Hoppas det blir nåt i höst eller vinter iaf.

Ha en bra söndag.

Inga kommentarer: