fredag, augusti 29, 2008

Träningsvärk

Var ute på motionsrunda igår morse. Liiite joggning men mest gående i 53 minuter. Riktigt skönt var det. Har skaffat (fyndade!) en ny jacka som är perfekt för träning i lite halvblåsigt och kyligare väder. =) Den var ju tvungen att testas. Så idag har jag naturligtvis ont överallt. Mest i baksidan av låren och baken. Synd om mig! =P
MEn nu ska jag ut igen iaf :) Denna gång följer Nathalie med. Ska inte träningsvärk gå över om man håller på med samma sak varje dag? Hoppas det. Jag stretchade faktiskt igår, liiite före och mer efter... fast de va också rätt lite. Hum hum hum.

Det var skönt att komma igång igen iaf efter sommaren. Det är ju näst intill omöjligt att ta sig ut efter att man jobbat en hel dag! =/ Iaf för mig. Så jag känner att jag inte direkt blev smalare av att bo i Västerås i 9 veckor. =P Så nu har jag köpt hem saker för att göra lite nya slags maträtter, relativt nyttiga, och frukt.

Nej nu ska jag göra frukost. Kanske åker man till stan eller Bälinge idag. Vi får se.

Inga kommentarer: