måndag, juli 20, 2009

Gotland - igen

Efter jobbet idag var jag ute och gick av lite energi i trettio minuter. Det var skönt! Riktigt varmt ute också faktiskt. Skönt med linne kjol var det allt. Men nu ni, era lyckliga satar, har jag lagt upp 70 bilder från Gotlandsresan på bilddagboken. Vi tog ca 380 bilder sammanlagt, men jag valde ut "endast" 70 åt er =P Här tänkte jag även lägga upp en liten video på hur mycket det regnade i lördags kväll men märkte att jag har den kvar på datorn hemma i Uppsala. Ni får ist se ett klipp från hela två olika vinklar från i onsdags på jobbet =P Jag hade med mig negerbollar och Alex kunde inte hålla sig borta från dem så tillslut kastade vi in dem i munnen på honom... Se själva: ;)





Nu ska jag äta kvällsmat, och förhoppningsvis somna tidigt igen. Igår sov jag redan kl nio...

Inga kommentarer: