onsdag, juli 08, 2009

Trött

Hej hej, hur är det med er alla?
Själv är jag dödstrött just nu. Somnade "nyss" trodde jag, men märkte att jag måste sovit minst 2 timmar när jag kollade på klockan. =/ Hoppas jag är lite piggare på jobbet imorn då än jag var idag iaf. RÄTT mycket att göra =( Jag är iaf inne på min fjärde vecka nu.

Jag funderar på om jag ska avstå från sista veckan... Då blir det 8½ vecka ist för 9½, iom att jag är borta två dagar nästa vecka. Gotland here we come =) Ska bli så jädrans skönt och kul att komma iväg.
vi kanske ska ta Göteborg i höst ist. Det blir något att se fram emot. Kanske kanske det blir en Helsingforskryssning också om vi kan hitta bra priser. Just nu har jag inte mycket pengar iaf, höhö!! Usch för att kolla på kontot efter att jag ska föra över pengar till slingningen imorn. =/ Men men. Snart kommer det in liiite till iaf för juniarbetet.

Patrik kanske kommer hit i helgen ist för att jag kommer till Uppsala. Hoppas han gör det. Skulle vara skönt att vara kvar för en gångs skull.

Vad har ni för er egentligen? =)

3 kommentarer:

Backeman sa...

Jag jobbar oxå. Blir lite avundsjuk på folk som skriver på Facebook att dom sitter och spelar tetris på jobbet.

Jag gör också det, skillnaden är att jag inte får betalt för det :( Provisionslön kan vara fett nice, men just nu hade jag blivit överlycklig för en fast lön...

Blev det ingen grillning med klassen eller? Iofs så är det kanske lite drygt att ta sig från V-ås om du börjar jobba tidigt.

Sandra sa...

Hundvakt, hundvakt, hundvakt :)
Cider är inte alltför övertygad om att gå ut i regnet, fick dra henne ut till buskarna, stackarn :(

Ia sa...

Jag jobbar på, men bara i fyra dagar till! Sen är det tre veckors underbar och härlig semester!! Wiiiiie!! =P

Låter jättekul med Gotland, hoppas ni får bra väder!

Ha det så bra!!
Kraaaaamar