söndag, februari 14, 2010

Alla hjärtans dag

Idag är det minsann alla hjärtans dag. Hoppas ni har en bra sådan. Patrik har firat det i flera dagar han då han köpt saker i både torsdags och fredags =) Bilder finns på bilddagboken. Jag gjorde specialfrukost imorse jag istället åt honom och så hade vi mysig morgon tillsammans innan åkte till jobbet kl tio. Det är de små sakerna som gör det lilla extra i vardagen! =)

Idag är det så fint väder så jag känner för en promenad, men jag vill inte gå själv... Mamma kommer till Uppsala i eftermiddag och då kanske man kan gå en sväng. Hon är här för att titta på övervåningen som syster och svåger min fixar beboelig just nu. En promenad med vovvarna behövs säkert då =P

Annars ska jag spendera dagen med programmering är det tänkt. Usch! Jag satt igår och försökte få lite rätsida på det men jag blev bara mer fundersam. Det är en grej som inte vill fungera och jag vet inte varför. Programmering är inget som min hjärna tycker om att spendera tankeverksamhet på...

Hoppas ni har det bra allihopa!
Har ni FarmVille så skicka hästar ;) Mitt stall är klar.

Inga kommentarer: