söndag, februari 28, 2010

Deadline

Först och främst svar till Erica: Det var inte hörlurarna =/ Jag misstänkte det också iom att jag haft de i två månader bara och de ser helt okej ut. Buhu, hoppas de kan fixa felet i iPhonen på försäkring eller nåt =/

Idag har jag deadline på min .NETkurs. Fy fan säger jag. Jag har suttit lite då och då de senaste dagarna och jag blir bara frustrerad. Jag kom en bit på vägen igår och idag ska jag sitta tills jag skriker av frustrering. Jag har inte så mycket kvar egentligen men det blir hela tiden konstiga fel som man måste hitta lösning på och så. Sånt blir man inte peppad av...

Igår gjorde jag även kakor =) (när jag blev arg av ett fel som inte ville visa mig sin lösning) Jag började vid åtta och blev klar tio. Väldigt roligt. Det blev småkakor i form av chokladvariant och drömmar med corn flakes och choklad i. Blev bra tyckte jag.

Nu ska jag programmera igen. Hu.

Inga kommentarer: