fredag, februari 26, 2010

Tidig morgon

Nu sitter jag på bussen till Västerås. Igår var det uppsatsmöte i skolan med handledaren så det blev till att pendla idag över dagen. Patrik jobbade idag så jag passade på att gå upp strax efter att han åkte till jobbet kvart över fem så jag kunde hinna med 6.10bussen istället för 6.40bussen. En halvtimme att sova när man vaknat till en gång redan är inte så mycket värt kände jag. Så nu sitter jag här och bloggar på iPhonen =) Jag tycker fortfarande om den väldigt mycket. Däremot så tror jag att jag kan ha tappat den en gång för mycket i golvet. Headsetet ville inte fungera i förrgår när jag åkte till Uppsala. Jag tappade den tidigare på dagen då också så det kan ju ha något med saken att göra =/ Hoppas det löser sig med nya hörlurar bara.

Idag skulle jag ha lunchat med Henriette på stan men det blev tyvärr inställt. Inte lätt att koordinera ihop träffar när båda har rätt fullt upp =P Hoppas vi hinner träffas snart iaf =)

Igår var det bowling med lite folk från klassen. Det var kul! Jag och Henka tänkte dra ihop ett gäng i Västerås sen för att bowla lite. Jag tror jag kom bland de sista igår (av 14 pers) men roligt var det =P

Jag har försökt att programmera lite också nu när jag varit hemma. Jag har ett projekt som ska vara inne på söndag. Det är inte lätt inte att hitta motivation till det när man kommer he. Trött som satan och bara vill kura ihop sig i soffan med Patrik och ta igen sig lite. Men jag fick lite gjort iaf och det känns bra. Kommer väl hem klockan sex idag eller nåt, då får man väl sätta sig med det.

Exjobber går bra annars. Det svåraste är uppsatsen. Så svårt att få ner nåt bra i det. Hu. Men det löser sig snart hoppas vi. Henka och jag ska sätta oss imorgon och skriva mest hela dagen. På kvällen blir det programmering medan Patrik är på suparfest =P

Hoppas det går bra för alla er andra exjobbare! Och hoppas alla andra har det allmänt bra ni med =)

Hej då så länge.

1 kommentar:

Anonym sa...

Headsets är förbrukningsvaror har jag listat ut, så det ska nog bli bra om du testar att byta ut dom till en början XD
Sitter just nu brevid en liten hög med trasiga headsets och hörlurar som ska kastas, jag har lyckats förbrukar rätt många visst : )