tisdag, juni 26, 2007

Hemtenta

Brontosaurus & Iguanodon. Dessa filurer kommer jag nu bli expert på under de kommande två veckorna. En och en halv vecka iaf. Sen är det ju bröllop. =)

Jag har skrivit inledning och kollat upp källor redan, så jag är på god väg. Kommer rita upp lite hur mycket jag kommer göra per dag så jag har ett schema att gå efter. Alltid bra att ha scheman. =) Kommer nog bli roligt det här. Hoppas min motivation inte tryter bara. =/

Imorse låg jag kvar i sängen länge och kollade lite på tv. Wimbledon har börjat så nu har man alltid nåt att kolla på på dagarna när man har tråkigt. Andra dagen idag så det är långt kvar också. =) Blir nog till att kolla på filmen ikväll. Den är bra... och romantiskt. =) Hihi. Paul Bettany är så bra. =D

Imorn bär det av till Västerås igen. Måste testa klänning. Sist vi testade, i helgen, så var den lite för stor så det blev för mamma att sy in den lite. Så nu måste det testas och sen ska "kragen" runt halsen sys ihop och sen ska den läggas upp till rätt längd. Allt i sinom tid och ordning. Fodret ska sys på också ja. Suck. Blir många på och av klädningar det här. Aja det är roligt att se hur det växer fram en helt klar klänning också. =) Den är ju så fin!!

Ha en braig dag allihop!
ps, lagt upp några bilder från midsommar på bilddagboken men, bara de från min mobil så jag ska ta över bilderna från patriks kamera också, så det kommer mera.

Inga kommentarer: