måndag, september 01, 2008

1h7m

Det var nog bra att jag inte var ute och gick igår. Idag hade jag nästan inte ont alls i benen. Det kändes av lite bara så det var skönt. =) Tänkte gå upp till Eriksberg och kolla runt lite, men hamnade naturligtvis lite fel och gick lite vilse i några minuter. =) Jag trodde promenaden skulle vara över på 45 minuter eller nåt men det tog 1h och 7 min. Vilket var bra naturligtvis, så nu känns det riktigt hurtigt i kroppen. Precis duschat och ska nu slänga i mig lite mat och sen ta mig till ekonomikum för tredje årets första föreläsning. Undrar om det är bäst att gå eller cykla för träningens skull. Jag har precis varit ute och gått så det kanske är bra att hålla de musklerna igång så mycket som möjligt. Vi får se vad klockan blir. Cykeln tar ju 7 minuter medan gång tar mellan 20 och 25 minuter.

Min fixardag var över på 20 minuter igår iaf. Hehe. Det gick ju supersnabbt bara man kom igång lite och tog tag i de papper och kläder som låg lite överallt i lägenheten.

Nu ska jag skynda mig lite. Ha en bra vecka!

Inga kommentarer: