lördag, juli 31, 2010

Börjar arta sig

Efter fyra veckors semester började jag och Patrik känna att vi kanske behövde röra på oss lite efter allt moffande. Så igår gick vi hem från stan och jag gick med när Patrik och Micke golfade. Jag var tom caddy i några hål för att göra lite extra träning. =P Idag var vi och gick i 5.7 km räknade jag nyss ut. Kändes bra efteråt. Imorgon ska jag försöka gå ut på förmiddagen eller tom på morgonen kanske. Hoppas det verkligen blir så också.

Detta moffande var t ex en mysig frukost jag fixade igår; chokladscones med smör, ost och björnbärsmarmelad. Det var gott! Och det är ju så sjukt lätt och snabbt att göra det så man borde göra det flera helger. Om det är så nyttigt dock att äta det så ofta vet jag inte, men så farligt kan det inte vara så det gottiga inte väger upp det onyttiga. =)

Chokladsconesfrukost med min nya fina älsklingsservis

Jahapp. Då börjar man jobbet på måndag igen. Får se om vi hinner göra nåt sista skoj imorgon eller om vi spenderar dagen hemma. Vi har iaf fått lite ordning och reda här hemma och rensat (slängt! bra vi!) jättemycket. Vi kollar för fullt på ny lägenhet också så det är bra att vi redan nu börjar rensa lite. Jag kanske ska ta ännu en titt på min garderob och vara lite hård. Det skulle nog inte skada =/

Hoppas ni haft/har en underbar sommar!

Inga kommentarer: