söndag, juli 11, 2010

Bränd

Jag lyckades bränna mig igår. Bra gjort när det är imorgon som vi ska till Gotland =P Nu har man lärt sig iaf att solen är farlig igen innan Gotland. Smörjde in en massa efter sol lotion igår så det ser bättre ut idag som tur är. Är nog inne idag så borde det se bra ut till imorgon. Kanske man kan sola benen lite iaf på balkongen bara... De är iaf inte brända. =)

Ska bli så kul att åka till Gotland imorgon. Idag blir det packning iaf, så egentligen är det "bra" att jag inte får vara ute så jag verkligen får med mig allt jag vill. Tror det inte blir så mycket olika kläder med iaf för det ska bli varmt alla dagar utom onsdag; 23 grader "bara". ;) De andra ska hålla sig nära 30-strecket och iom att det blåser mycket på Gotland så hoppas jag att det kommer vara alldeles lagom i luften då. Solcreme och hålla sig borta från värsta solen på dagarna är nog ett vinnande koncept ändå.

Nej nu ska jag sätta igång med min lista på saker som ska med =)
Ha de så bra i solen! Bränn er inte! Sånt gör ont...

Inga kommentarer: