torsdag, juli 01, 2010

Husliga jag

Jag är så ruskigt huslig... ibland. Jag handlade på vägen hem från jobbet, sprang ner med vittvätt direkt när jag kom in i lägenheten. Gick upp och påbörjade maten. Förberedde ett till lass med tvätt. Gick ner med det och bytte nytvättat mot smutsigt. Lastade in i torktumlaren och gjorde klart maten. Förberedde efterrätt (fruktsallad med glass och grädde) och hämtade upp andra tvättlasset. Fixade in det i torktumlaren och hängde upp lite saker och nu är det dags för efterrätt! =) Mumsi!

På tisdag ska jag och Sandra gå på Eclipse (igen!). Jag kan inte sluta tänka på den. Den var så bra och jag blev så glad att de gjorde den så lik boken! Det brukar de aldrig göra. Som tur är så är det samma regissör som ska göra Breaking Dawn 1 och 2 också =)
Ska bli kul med en hel halvdag med Sandra också. Jag har så mycket att se fram emot i juli så de är nästan löjligt. Tihi.

Imorgon är sista dagen på jobbet innan semestern. Jag har börjat med lite testning nu och när jag förstår så är det riktigt kul =) Hoppas jag kommer inte i det snabbt efter semestern också! Får se till att färska upp minnet då och då under juli tror jag.

Nej nu efterrätt som sagt.
Hoppas ni har det bra!

Inga kommentarer: