torsdag, augusti 09, 2007

En dag kvar

Jag börjar med att be om ursäkt för att jag knappt skrivit nåt under de senaste 4 veckorna. Jobbet tar på en! Tur och skönt att det bara är en dag kvar. =) Människorna där borta är så nere på jorden och roliga däremot så det ska bli lite tåkigt att lämna dem. Jag har skämt bort dem med nybakade saker också. Detta till Patriks stora förtret, för jag bakar inte lika mkt till honom. Förlåt älskling. Du ska få scones sen! =)

Idag har jag gjort två saker till imorn faktiskt för att det är sista dagen och Lasses namnsdag. =P Han har tjatat om en jordgubbstårta så länge så jag har gjort en sån fast i mindre variant. Hihi. Sen gjorde jag en marängtårtsak med hallon och björnbär. Jag tycker så mkt om björnbär! Mmm!

Imornkväll ska jag sova tidigt!! =) Sen sova länge på lördag, för på kvällen är det den årliga kräftskivan i Sala. Jag ska däremot inte trycka i mig några kräftor eller räkor inte. Hu! Det fick jag nog av i söndags. Det blri nog lite baguette med lite gottigott på det istället. Kanske ska man baka scones? Hmm...

Saknar Patrik! Det är drygt att inte kunna träffas i veckorna. =( Iaf när man är van att träffas nästan varje dag. Men då blir man lite extra glad när man väl träffas. =D

Nu: äta min pan pizz.

Inga kommentarer: