onsdag, augusti 29, 2007

Tentamenstorsdag imorn

Ojoj imorn är det tenta i Algoritmer, datastrukturer och objektorienterad programmering. Känns faktiskt väldigt bra! Just nu så sipprar allt ihop när jag läser så nu kommer det nog räcka. =) Läser på lite extrasaker innan läggdags ikväll sen kommer jag nog inte läsa nå mer.
Åker med syrran och Johan till Västerås en snabbis ikväll. De har äntligen köpt en ny bil så Johan ringde och fråga om jag ville provåka. =) Självklart! Så det blir kul att se hur den ser ut. En Passat tydligen. Silverfärgad. Nu får vovvsarna mer plats där bak också.
Fick lämna studieförsäkran idag så nu får jag äntligen pengar. Woho. Var ju osäker på om jag skulle få det eller inte. Om jag hade tillräckligt med poäng och så, men det hade jag tydligen. =)
Cykel är beställd också. Borde komma senast måndag. Antaligen på fredag. Yay!

Hej!

Inga kommentarer: