söndag, augusti 26, 2007

västerås

Nu är man i västerås igen. Imorse i Almunge. Tänk vad världsvan man är. Ehum.

Min mobil har kommit tillbaka från lagning, fast den blev inte lagad. Det var tydligen fukt så det täckte inte försäkringen. Jag ska då aldrig köpa såna saker begagnat igen. Men killen sprutade någon spray tydligen på magnetremsan eller vad det är så nu fungerar den bättre iaf. Man kan tydligen öppna hela mobilen och spraya nåt mer nånstans men de vill jag inte. Den fungerar för nuet iaf. Det är bra.

Tenta om 4 dar. Känns rätt bra. Kommer plugga en hel del de sista dagarna nu. Men jag har redan pluggat till denna omtenta i en och en halv vecka så det kommer nog bli rätt lugna pluggdagar hoppas jag.

Nu ska ja kolla lite mer på "Så funkar det..." =)
Ha de bra!

PS. Vart tog augusti vägen?! Det är ju september om mindre än en vecka! =O Iik!

Inga kommentarer: