lördag, augusti 18, 2007

Tillbaka

Nu är jag hemma igen på riktigt för första gången på fem veckor. Känns så där att vara ensam när man bott tillsammans med antingen mamma eller Patrik nu i fem veckor. Man känner sig isolerad på något sätt. Men det löser sig säkert. =) Får se om man får sällskap ikväll/natt av pojkvän efter hans krogkväll.

Hade planer på att städa när jag kom hem. Storstäda. Dammsugning, våttorkning och hela alltet... Men än har inget skett så det blir nog inget av med det. =P Jag har gått igenom räkningar och papper som jag har fått iaf och betalt det som behöver betalas så jag slipper det senare i månaden. Skönt att ha sånt gjort.

Känns konstigt att inte ha en cykel utanför. Kommer inte ihåg om jag nämnt det i bloggen förut, men cykeln blev stulen under tiden jag inte var hemma. =( Tre veckor sen nu. Jag har nu hunnit varit till Uppsalapolisen och hört om de fått in den, vilket de inte hade, så nu ska jag beställa en ny från en katalog jag fick skickad till min mail av nån försäkringsdam. Den ser likadan ut bara att det är en Monark istället för Crescent, kan man säga. Fast jag ska nog ta en svart den här gången. Mindre iögonväckande då kanske. Klarröd kanske var att ta i. Fast då fanns de ingen annan så då var det inte så mkt att göra.

Köpte naturgodis idag för första gången. Det var ju gott!! =) Mkt choklad och yoghurtgrejer på det så det kan inte va så nyttigt som folk påstår, men lite bättre än vanligt smågodis kanske ändå. =P

Nu ska jag byta påslakan och örngott till nyinköpta fina ena. =)
Ha det gött!

Inga kommentarer: