söndag, augusti 12, 2007

Kvällning

Nu har man jobbat klart och hunnit med en kräftskiva i Sala. Ska iväg till jobbet igen imorn för att lämna nycklarna. Hoppas på att få mitt jobbintyg också. Annars måste jag vara kvar till tisdag. =/
Fast jag har väl inte mer att göra hemma än här förstås. Jag måste ju börja plugga nu inför den hemska tentan om två och en halv vecka.
Sandra åkte till Afrika imorse. Hu jag vill också iväg... Eller iaf flytta =P Hehe.

Kändes lite så där att komma hem i helgen till minilägenheten. =/ Aningens större skulle ju liksom inte skada. Bara att ha köket i eget rum skulle kännas bättre. Men men.

Haha ser på nyheterna och se pratar om Reggaefestivalen i Uppsala. =P De va hashfest i år igen tydligen. =P Hihihi.

God kväll och god natt. Nu lägger jag mig och läser.

Inga kommentarer: