söndag, augusti 09, 2009

2 v kvar

Ja nu är det bara två veckor kvar. Fy fan. Nästan alla andra sommarjobbare slutade i fredags, så nu är det inte så många kvar =/ Denna vecka som kommer kommer väl bli okej, men sista veckan är jag i princip själv kvar som sommarjobbare. Undrar starkt på om jag ska be om ledighet de sista två dagarna. De behöver mig säkert inte ;)
Iom att det iaf var den sista dagen tillsammans allihop så var vi ute i fredags. det var kul. Det blev aldrig utgång för mig dock, bara förfesten, så jag var hemma halv ett. Jag skulle till Uppsala så tidigt som möjligt dagen efter. Jag vaknade kvart i sju =P Så jag var med tjugo i åtta-bussen, och hemma i lägenheten fem över nio =D Duktig jag. Ska lägga upp bilder sen på bilddagboken.

Idag var jag med syrran, Johan och mamma på finaldagen på Goldenspecialen. En tävling som årligen går runt om i Sverige för bara Golden retrievers. Förra året var det på Härjarö och idag var det i Kungsbyn, utanför Västerås. Lukas (minstingen av de två hundarna syrran har) gick till final för första gången i elitklassen =) Han tom tävlade upp sig från sjunde till sjätte plats idag. Han var så duktig! Så jag har vairt ute i solen idag hela dagen! Jätteskönt, men nästan lite för varmt. Jag har inte bränt mig iaf särskilt mycket. Lite framtill på axlarna bara.

Imorgon väntar en förhandsvisning igen =) Kul det där. Det är The Ugly Truth denna gång. Ska bli kul att se. Nathalie går med mig denna gång med. Ska bli kul att träffa henne också.

Nej nu sova om jag ska orka upp imorn. Huuuuuu.

Inga kommentarer: