måndag, augusti 24, 2009

Pusselledighet

Jag fyndade ett 2000bitarspussel igår på en loppis ute i Faringe =) Det var Faringedagen igår och jag följde tillslut motvilligt med Patrik. Men döm av min förvåning när det blev en riktigt bra dag. Vi var ute hela dagen i varma solen, åt en våffla och fyndade ett pussel. Hemmagjord smörgåstårta hemma hos Patriks bror gjorde inte saken sämre ;) Nu har jag något att fördriva tiden med denna vecka. Ska bli skönt att inte ha något speciellt jag MÅSTE göra denna enda lediga vecka.
Extra härligt är att Patrik kanske är ledig tors - månd denna vecka =) Yay!

Studieförsäkran är redan lämnad iaf. Kom på igårkväll att idag var första dagen man kunde lämna den på csn.se. Jag är ju proffs på att glömma sånt annars och måste krångla mig igenom för att få pengar från CSN =P Så här tidigt har jag nog aldrig varit ute.

Jag tränade faktiskt igår på cross trainern. Patrik hade precis gått av den efter ett 50-minuterspass och då hoppade jag upp (utan skor, ajaj efteråt) och körde hela 15 minuter i sträck =) Wihi, så duktig jag kände mig. Ska försöka göra om bedriften ikväll och kanske öka imorn till hela 20 ;)

Åh såg att cykeln hade fått punktering igår förresten =( Tror den tom har smält (!!) på vägen hit baktill på bilen när den blev hitskjutsad i fredags. Framdäcket är totalplatt och annan färg. =/ Blir till att pallra mig upp till Flogsta höghus och lämna in den idag. Vill ju helt ha den fungerande nästa vecka...

Har nu och sett att kursstarten är på måndag så nu slipper jag oroa mig över det =P

Nej nu ska jag dricka mitt kaffe och äta mina melonbitar.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: