onsdag, augusti 26, 2009

Regn? Näe (EDIT)

Det regnar ute. Tråkigt! Jag var knappt ute igår under dagen men jag satt iaf på balkongen och läste en bok ett tag. Och man blir ju så mycket piggare och gladare själv när det är fint och soligt ute. Men men, nu regnar det och bäst att göra det bästa av situationen. Jag avslutar min frukost nu och ska sen göra sjukgymnastiken (gjorde ju tom lite ont att gå igår =/ Nog dags att börja igen...) och sen, om jag orkar, även hoppa upp på cross trainern. Jag tränade inte alls igår. Men vikten pekade neråt iaf. Det känns bra.
Jag ska även ta dagens väder till tillfälle att hyra Twilight. Har inte sett den ännu och det är banne mig på tiden idag känner jag. Patrik kommer inte hem förrän sex eller nåt iaf, så då kan jag passa på att se den idag. Han vill ändå inte se den.

Får se om jag uppdaterar er på pusslet också idag. Det ser ni väl fram emot ;) Det låg pusselbitar överallt igår, så då åkte vi till Gränby och köpte pusselmatta. Myyyycket smidigare.

Hoppas ni har en bra regndag.
Hej!

EDIT: Woho, 10 min sjukgymnastik och 20 min cross trainer senare är jag svettig som en gris. Känns superbra! Nu ska jag hoppa in i en välförtjänt dusch.

Inga kommentarer: