söndag, augusti 30, 2009

Slut på det roliga

Ja imorn kommer skolan igång igen. Jag kommer ju inte nes ha ett schema antagligen, men iaf kommer småstressen sätta i igen så fort man vet att man startat en kurs. Men men, det kommer nog gå fint. det är ju flera stycken som vill komma igång lika mycket som jag och ha det mesta överstökat så fort som möjligt. Känner mig inte för nervös.

Så vad har man gjort då, dagen innan skolstarten... Tja ingenting egentligen. =/ Rätt dryg dag alltigenom. Det satte fart först mot klockan tre. Då bestämde vi oss för att det inte gick att sitta hemma och glo längre (jag surfade och Patrik spelade FIFA09). Vi drämde ivåg i bilen till Jysk och inhandlade en välbehövlig ny badrumshylla. Ut med den gamla, in med den nya. Väldigt bra blev det. För efter det åkte vi till Gränby för att fika och köpa en liten blomma och fint att ha i hyllan. Hittade en jättefin liten blomma samt en liten träboll som nu pryder översta hyllplanet. I like it! Hittade även ett smyckesskrin. Äntligen! Det var Patrik som hittade faktiskt. Skulle kanske behövt vara större, men det är allt jag får plats med nu iaf så det duger alldeles utmärkt. Sen bar det iväg hemmåt igen för att skruva ihop hyllan och sortera upp allt som skulle vara i den. Känns som det är lite mer plats inne i badrummet nu så det blev finfint.

Vi har även hunnit rensa en HEL DEL denna helg. Jätteskönt! Det har varit saker praktiskt taget överallt här hemma. Nu är det mesta rensat och i ordning. =)

Nu ska jag lägga upp lite random bilder på BD och sen träna.
Ha de!

Inga kommentarer: