lördag, december 23, 2006

Här sitter jag...

... och äter frukost dan före doppare-dan. =) Jiho. Inge snö men det är man ju van vid vid det här laget så det gör ju inte så mycket. Tycker iaf jag.

Fixade sista på Sandras present igår och slog in syrran och Johans gemensamma present. Hehe. Undar vad de säger. Så nu är allt klart i presentväg. Och i klädväg för jag köpte nya julkläder igår också. Svart linne/korsett och en mysig vit kofta till en, sedan nån månad sen tillbaka köpt, grå/svart kjol. Tror det kommer bli fint. =)

Mamma är över hos mormor och morfar med sin syster och hjälper till och förbereder lite inför imorn så de inte blir så stressigt imorn. Så nu har man lite lugn och ro så här på morgonen. *skönt*

Granen köptes igår också. Den blev väldigt fin! Vi bestämde oss för den andra granen vi tittade på och så fort har de nog aldrig nånsin gått i familjen Nords historia av granköpning. Granköpning är "important stuff" de där. Så ikväll ska den kläs med fina kulor och grejs som hör till. Skoj skoj.

Ska se om jag kan ta lite bilder senare idag och lägga in i detta inlägg.

Nu ska jag sätta mig och göra dagens sudoku. =)

God jul på er allesammans!

Vår julgran i år =) Fiiin!

1 kommentar:

Sandra sa...

Nu är snart julen här, visst är det underbart? Jag har lite målande kvar...hoppas de blir bra! Kramar