lördag, december 30, 2006

Ssnadra-bilder

Äntligen har man hunnit tagit lite kort på Sandra! =) och jag var också med på ett hörn. ;) Två dagar efter julafton så träffades vi i en timme eller nåt och bytte julklappar och tog kort. Sandra tog kort med sin nya kamera som hon hade blivit så glad över. =)

Här är ett kort på korgen med sakerna jag fick =) Den innehåll massa "mumsigheter". Tre tvålar som hon gjort själv me braiga örter i och en söt nalle och en skyddsängel (nu när jag bor själv så kan den säkert behövas tyckte hon) =) Sen en handduk som det står Malins på och en disktrasa som det också står malins på och en ritad söt tej på :D Och naturligtvis ett ljus. Jag som älskar ljus! Tack så mycket!! (hoppas jag inte missat nån sak nu =/ ) F'låt isf.

Iaf så är det här bilderna som togs på oss med min kamera. =)



Sir Basil -->

Och jag bara måste lägga in en bild på en sån där söt hund som man kan "få" av ICA om man handlat tillräckligt mycket. Mamma tog en sån och jag blev alldeles förälskad. Se så söt han är!! =D

Ha de bra!

Inga kommentarer: