tisdag, december 19, 2006

Julkänsla


Så här julfint är det hos mig nu

Oh min julkänsla är på topp!! =D Vill inte alls plugga de resterande dagarna nu =P Men bara två dagar och två lektionstillfällen kvar! Woho! Och jag har gjort klart mer än halva labb tre också så det blir lite att plugga under julhelgen. =) *nöjd*

Igår köpte jag sista julklapparna. Hittade massa saker som jag skulle vilja ha själv med! =D Ett jättefint linne/tubtopp/korsett-liknande kreation som är julröd! Och en kokbok med bara chokladsaker i världens roligaste butik (Household)! Verkade hur mumsigt som helst!! =P Mmmmmmmm!!!

JulCD är också fixat! "Bjällerklang som ackompangemang, på alla julens 'skiver'..." MER JUL!!!! =D

Ha en jättebra jul allesammans!
MERRY CHRISTMAS!

1 kommentar:

Sandra sa...

Åhhh CHOKLAD, the sweet thing in life! Snart får jag träffa dig. Weeeee Jul, jul strålande jul! Kram