måndag, december 25, 2006

Juldagen

... och allt är över. Lite skönt alltid dagen efter julafton och man får ta det lugnt. =) Väldigt nöjd var jag med årets jul. Syrran och company (pojkvän och två hundar på släp) sov över och vi öppnade alla varsin julklapp före frukost. Sen gjorde alla sig klara och syrran skjutsade Johan till hans föräldrars hem.


Min juloutfit (halva iaf). Tyvärr blev bilden lite suddig.

På förmiddagen åkte syrran och jag till pappa och åt, träffade släkt och gav/fick julklappar. Skoj skoj och mums mums.

Sen hem och kolla på Kalle Anka och sen iväg till mormor och morfar som bor på krypavstånd. =P Där åt vi också och träffade släkt och gav/fick julklappar. =) Skoj skoj och mums mums igen. *burp* Så nu är man trött på julmat igen. =D Precis som det ska vara!

Imorn ska ja till Sandra och få min julklapp och jag ska lämna av hennes. Sen ska vi väg till Uppsala och umgås med Maria eftersom hon skulle bli själv. Säkert en rolig dag på stan! Hm, undrar hur mycket som är öppet och hur länge... Jag fick en bok som heter ChokladPassion av Maria och Johan så man kanske kan göra nåt ur den imorn. =D

Ha de så bra nu och god fortsättning på er!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Va fin du va gumman :) kram

Anonym sa...

hehe du är också trött på julmat =)
gott nytt år. vi synes på EKO 2007

//henka