onsdag, december 13, 2006

Luccegasque


"Galningar som dansar till 50-tals musik"

I fredags var den roligaste gasque jag vart på! =) Luccegasque minsann på GH nation här i Uppsala! Jag, Henka, Iwa och Erik va de som partade loss. Bilden ovanför är från bandet som spelade 50-talsmusik. Så jag tyckte SV bild passade. =)

Men har man roligt så får man ju offra nåt tydligen och numera har jag en stukad tå. =D Men det var de värt! Go Foxtrot!!

Ska dra i mig sista frukosten nu och sen om en timme äta lunch för att vara i skolan vid ett.
Lunch: Risgrynsgröt med en massa kanel och socker! Dagen till ära tänkte jag. =) Lucia!

Ha de bra alla!
Kram

2 kommentarer:

Sandra sa...

Shake it shake it shake it :) ni ser ut att dansa som sjutton :) puss

Anonym sa...

haha fan vad kul vi hade...
o maten uj uj uj
akta tåna!