söndag, december 31, 2006

Full av liv


Idag vaknade jag nästan halv nio (tidigt!) och jag känner mig full av liv. (Nu ska ja bara hälla i mig lite kaffe så jag fortsätter hålla mig pigg =P ). Jag ska baka småkakor från nya chokladboken jag fick i julklapp till ikväll. Det ska bli meegigt skoj!

Vi köpte ett pussel i förrgår och jag tänkte göra en uppdatering för varje dag som går. =) Det är ett 2000-bitarspussel och vi köpte till den också en pusselmatta som man ska lägga pusslet på och sen är den så fiffig så man kan rulla ihop den och spänna fast så man bara kan rulla ut den sen igen och fortsätta där man slutade. =D Fiffigt!

^ Motivet ^

^ Efter första dagen hade vi kommit så här långt ^

^ Och nu efter två dagar så ser det ut så här: ^

Det är skoj med stora pussel. Det går framåt sakta men säkert =) Vi brukar köpa ett sånt här varje år (minst).

Ha en bra nyårsafton!

Gott nytt år!

1 kommentar:

Anonym sa...

Din famlij är bäst på att pussla :) Ha en bra nyårsafton gumman! Kram