onsdag, december 12, 2007

Bloggdag

Vilken bloggdag det blev. Nu är Sandra glad =P

Kollar på hockey. Riktigt bra match mellan Rögle och Malmö faktiskt. =) Följer VIKs framgångar på internet. Just nu 3-2 borta mot Bofors. FORZA!!! =D

Haft en bra dag idag. Och mysig kväll med Patrik igår med tachos, snooker, That 70's show och renskrivning av anteckningar (för min del). ;)
Sov inte mkt inatt pga tidig uppgång och telefonsamtal tjugo i tolv. Hu hu. Rätt segt att pallra sig upp imorse men kom in två minuter efter ordinarie lektionsstart in till klassrummet. Tur att läraren också var sen och kom efter mig. =D
Det blev lite power nap på eftermiddagen för att orka vara vaken hela kvällen. Riktigt skönt var det att sova lite. =) Nu sitter jag med korvstroganoff med hemmagjort mos. =) Muuuums!!

Det enda negativa idag var att ryggen har krånglat och jag tappade en sladd på min tå så det gjorde ont. Men är man klantig så är man. =)

På fredag ska jag till Västerås och handla julklappar. Skojsigt skojsigt. Hoppas Sandra blir frisk till dess.

Ooh snooker börjar ju om några minuter igen. Yes!

Inga kommentarer: