onsdag, december 05, 2007

Tentadag tralalaa

Idag är det tenta som gäller. Hela vägen från 13.00 till 17.00. Puh! Men jag känner mig relativt säker på att G är säkrat iaf. Hoppas han inte ändrar upplägget för mycket bara. =/ Stopproblemet är fortfarande klurigt och där får man nog chansa lite på vad han menar. Mysig dag för tenta också. Regn regn regn. Man kan inte göra mycket annat iaf. =)

Igår var en rätt dryg dag. Jag åkte åtta bussar totalt och flängde hit och dit.
Jag skulle plugga med Andreas och Henka vid elva, så ner på stan för att fylla på mitt busskort (vilket var tur) för att sedan byta buss hem till Andreas. Var där runt 11.15. Fem timmar senare tyckte vi att vi var fullärda och begav oss hemmåt... eller ner på stan för min del. Skulle köpa en present till syrran för hon fyllde år förra veckan och kom hem fem morgonen efter (idag), så jag tänkte ge henne den direkt när hon kom ist för att vänta till lördag då vi ska fira henne. Så iaf, skyndade mig till affären, fick den inslagen och skyndade mig till bussen för att åka hem. Hann vara hemma en halvtimme för då bar det av till syrran och Johans hem. Hundarna skulle anlända redan på kvällen från Sala så de ville att jag skulle sova där och hålla de sällskap och så under natten. Så två bussar för att komma till Norby, direkt in till affären för att fixa nån mat åt mig, för det fanns inte hos syrran eftersom de varit borta i tre veckor. Hann vara hemma hos syrran i mindre än tio minuter innan mamma ringer och säger att jag kan åka hem igen. =/ Lukas hade skadad sig så de ville inte åka bil med honom ännu mer, så de skulle inte komma med hundarna. Suck. Fick skriva lite lappar till Johan och Maria som förklarade varför hundarna och jag inte var där, packa ihop mina saker igen och ta två bussar hem. Var hemma halv åtta. Drygt drygt drygt. Jag somnade vid tio. Hihi. =) Men det var skönt att sova hemma ist för hos dem med två hundar omkring sig. Vara utvilad är en bra start på en tentadag. =)

Nu ska jag kolla vad jag kan plugga lite extra på. =)
Hoppas ni får en bra dag!

Inga kommentarer: