måndag, december 03, 2007

Tenta

Vad kass jag har varit på bloggande. Oj.

Var ute i lördags och åt tvårätters middag. Orkade inte tre. ;P Patrik och jag hade 10 månader. Trattoria Commedia åt vi på. Så jäkla gott. Tyvärr missade vi bussen hem så vi gick hem i regnet. =) Det gick bra det med.

Snart dags för tenta igen. På onsdag smäller det. 13.00-17.00. Algoritmik. Jippi jippi,,, eller inte. Idag fick vi reda på att stopproblemet kommer på tentan, när han sagt att det inte ska det. =/ Så det blev till att läsa på lite extra om det. Stod inte så mycket användbart i boken så jag är glad att jag har mina fem bonuspoäng. =) 5 av 40 poäng, det är mycket gratis det när 18 är godkänt. Undrar vad VG är...

Lite struligt annars just nu på olika håll. =( Hoppas att allt löser sig. Julen är ju på väg iaf. =)
Första advent igår! =) Jag gick iväg till affären och köpte äntligen lite ljus så jag kunde sätta upp adventsljusstaken. Röda blev det. Hihi. Ska nog spika upp adventstjärnan idag också. Har inte gjort det än, men julgardinerna har varit uppe sen i tisdags iaf. Finfina är dem.

Ha de bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.