onsdag, december 19, 2007

Ingefära

Tycker synd om min älskling, Patrik, idag. =( Kram på dej älskling! Hoppas det känns bättre.

Jag har lyckats blivit riktigt sjuk nu, fem dagar innan jul. =/ Men jag har ytterligare fyra dagar till att bli frisk på och friskchanserna ska maximeras!! Henka har inbillat mig att ingefära är hur bra som helst när man är förkyld, så nu är det te med ingefära som gäller. Fy fan van va äckligt!!! Jag testade med lite i början och det var fortfarande drickbart då (äckligt, men drickbart, tur att det finns nutella som man kan "skölja" ner med) så jag hade i lite mer, för det är säkert nyttigt. Jisses!! Det brände som *** i halsen! =/ Det var tvunget att hällas ut och göra nytt te. Nu är jag lite mer försiktig me kryddningen. Hoppas det gör nån skillnad bara. =)

Nu multikollas det på tv. Det är AIK-VIK på TV4Sport, 'Roomservice' på femman och 'Akutlarm: fara för livet' på TV4Fakta. Fun fun fun.

God jul på er allihop om vi inte hörs innan dess. =)

Inga kommentarer: