lördag, december 22, 2007

Granen är inne

Min sjukdom har förbättras markant. =) Undrar om ingefäran hade nåt att göra med det. Idag är jag mest slö och hängig litegrann, men inte så snuvig eller hostig. Känns bra att jag har en till dag på mig imorn att friskna till, men jag kommer nog bli helt återställd, så gott som iaf, till måndag. Självaste dopparedagen! =D

Igår köpte mamma och jag en gran. Det blev en väldigt fin och tät en. Fixar det sista på min överraskningsjulklapp till syrran och Johan idag så den kommer också att bli helt färdig. Allt känns bra inför måndag. =) Patrik kommer över också runt 14-15 nånting. Yay! Nyfiken på paketen =P (Växer man nånsin från det?!)

Mamma och släktmänniskor är i Sthlm idag. Jag som inte tillfrisknat än, fick vara hemma. Rätt skönt att slippa åka fram och tillbaka två dagar innan julafton. Åtta ikväll kommer de hem. Blir till att hämta mamma, mormor och morfar från stationen då.

Nej nu ska jag se om man kan logga in på WebMessenger på mammas dator utan att den blir galen och dör för mig.

Inga kommentarer: