tisdag, oktober 09, 2007

Gasque

Åh fy nu är man pank igen. =( Men på gasque ska jag! Onsdag nästa vecka är det systemvetargasque och då blir det uppklädning och sminkning. Kostade bara 280 kr men har man precis köpt saker till lägenhet och sen en ny mobil så är det jääkligt mycket pengar.
Förstår inte vart alla pengar går. Jag tycker jag tar från mitt sparkonto när jag köper såna grejer men tydligen inte allt =P

Hade första föreläsningen av min nya kurs idag, strategisk kommunikation. Det var ju inte den roligaste föreläsning man haft kan jag ju meddela. =/ Men rätt lätt kommer den nog bli. Vi kommer ha två seminarier som vi ska framställa lite saker och sen en hemtenta som vi kommer få en vecka på oss att jobba på. Weho! Den uppgiften kommer vi få sista dagen, så man kan inte plugga till den innan heller. Skönt! =) Men tre böcker tycker de att man ska köpa. Inte lika mysigt... Får väl köpa nån då och då. =( Ska se om man kan låna nån också.

Hej så länge

Inga kommentarer: