fredag, oktober 26, 2007

Hemtenta

Pubrunda igår med DVP. Det var riktigt roligt, kul att träffa alla igen. =) Var på alla nationer utom två. Var på McDonald's under VG och gick hem innan Uplands. Den har jag vart på redan. =P Göteborgs var stängd. Det var lite tråkigt för att jag har inte varit på den än. Kalmar var ny för kvällen. Riktigt mysig nation det. Det är tydligen liveband där rätt ofta, så det kanske man ska sikta in sig på. =)
En drink, en cider och två glas vin hann man hälla i sig mellan 18.00 och 23.30. En massa vatten och lite pepsi också. =) Lagom för mig det.

Fick in mina pengar på Betsson idag. Woho. =P Hoppas jag inte blir spelgalning. Stoppa mig om ni börjar ana nåt sånt. ;P

Fick hemtentan idag, och som tur är så kom avin till mina böcker också. Så det blir till att slita med den nu i en vecka. Ska hinna så mkt som möjligt under helgen så man har så många dagar som möjligt ledigt nästa vecka. Vad man ska göra då vet jag inte men nånting hittar man väl på =P Leta efter temuggar eller nåt. ;)

Nej nu ska jag äta och och kolla på lite tennis.

Inga kommentarer: