lördag, oktober 20, 2007

Gasqueinen

Nu har det varit gasque och det var väldigt roligt. Måste gå på flera! =) Det finns bilder både på facebook och min bilddagbok, så gå in och glo lite. =) Hur god mat som helst!!! Jag pratade med en som kände tjejen som lagade maten och hon hade varit nervös för om folk skulle tycka om den. Hon hade ju absolut inget att vara nervös inför kan jag säga! =P Lite lagom seg dagen efter så det tyder på att jag skötte mig med drickandet alldeles lagom. =P

Snookern rullar på och det händer lite oväntade saker där så det är alldeles spännande. =) Iaf i min värld. ;P

Såg Ratatouille igår, hihi. Den var lite seg i första halvan men andra var jätterolig. Den var värd att se på, lite lagom söt så där. Fast Bilar är nog fortfarande bättre. ;)

Nu ska jag drömma om en trea eller nåt och vänta på snookern. Ha de bra!

Inga kommentarer: