måndag, oktober 22, 2007

måndag (EDIT)

Inge mer snooker nu för den här månaden. Men frukta ej! =) Redan den 4e november börjar nästa turnering. =D Marco Fu vann den här tävlingen, hans första rankingtitel någonsin så det var lite kul. Hade ju varit ännu lite roligare att se O'Sullivan vinna eftersom han är så bra, men men. Spännande final var det iaf.

Vart i Almunge med Patrik igår och idag, men är nu hemma igen. Dammsugit, ommöblering i mina kökslådor och ett halvbra försök till att tvätta klart resten av min tvätt har utövats än så länge. Även Facebookat lite. ;) Nu borde jag verkligen sätta mig och läsa till min hemtenta som är nästa vecka... =/ Vill inte. Det är ett så tråkigt ämne så det finns ju inte!! Gah, men jag får försöka nån timme... eller minut, iaf.

VIK vann igår, med 7-1 mot Bofors. Woho! Nu gick vi om Malmö och är nu trea. =) Roligt roligt. Nu leder vi 'antal gjorda mål' tillsammans med Malmö med 43 st. =) Heja VIK!!

EDIT: Nu har det hänt! Det ingen trodde skulle hända! Jag har börjat.. träna! =D Nathalie och jag gick på baspass idag mellan halv sju och halv åtta. =) Duktiga vi!

Inga kommentarer: