söndag, oktober 07, 2007

Västeråsdagar (EDIT 8/10)

De senaste fyra dagarna har varit riktiga västeråsdagar. Varit på stan, på Hälla, kollat på VIKmatch och träffat Sandra. =) Har hunnit med att se flera filmer också. 'Knocked Up' (På smällen), 'Ghost Rider' och 'The Pursuit of Happyness'. Alla tre var jättebra!! Men förstnämnda var nog bäst, hihi. Såg den med Sandra i fredagskväll med några koppar te och goda vitlöksbröd! =)

// EDIT Bullar blev bakade också på torsdagskvällen, kanelbullens dag. =) Första gången jag bakade bullar från scratch tror jag. De blev riktigt bra måste jag säga. Jag tycker inte så jättemycket om bullar så därför har jag inte brytt mig om att göra de själv nån gång. Bilden visar hur fina vissa av de blev. Hihi. EDIT //

Kiropraktor-Agneta fixade ännu en gång min rygg också. Tack för det mirakelkvinna! Hon är verkligen värd sina 500 kronor!! =) Nu blir det till att stretcha lite och hålla sig efter de order man fick. Det här ska vi nog klara av min rygg och jag.

VIK vann med 4-1 idag mot Sundsvall. Det var en jätterolig match och jag märkte hur mycket jag verkligen saknat det. Stämningen och spänningen! Oooh! Hoppas jag kan gå nästa söndag också. Är iaf i Västerås pga en 50årsfest på lördagen så då kanske jag stannar till söndag.

Såg nu när jag kommit hem dock att jag missade DVPgasquen. =( Jag stod i kö till den men i torsdag när jag hade åkt iväg hade de skickat mail där det stod att jag hade fått en reservplats till lördagen. Alltså IGÅR!! Gah!! Jag ville jättegärna gå på den. Gratis gasque är inte ofta man får sina händer på direkt. Jag hade inget Internet i västerås heller. Mammas dator är fallfärdig och jag blir bara galen när jag sitter vid den så jag kollade aldrig min mail heller. Hade varit tvungen att svara innan 12.00 i fredags och det missade ju då jag grovt. Jaja, inte lönt att sura över det inte.

Hoppas jag kan träffa Patrik imorn! Nu är det allt länge sen tycker jag!

Nu kurs på tisdag. Ska bli spännande. Den kan inte vara mer skum än den vi just haft iaf. =P

Inga kommentarer: